Op de fiets

3 augustus 2020 - Cromary, Frankrijk

Rond 16:30 uur aangekomen op de camperplaats onder hele grote bomen. Eigenlijk wilde we even naar de supermarkt. Volgens de campingeigenaar was het goed te doen op de fiets, zo’n 7 km. Hij vergat erbij te vermelden dat het via een soort karrepad heuvel op heuvel af was. Bij de eerste heuvel moest ik al 5 minuten bijkomen 🙄 ja na deze coronaperiode is mijn conditie zo ongeveer 0 kwam ik achter... Op de terugweg kwamen we steeds meer bruggetjes en bordjes tegen die ik me helemaal niet kon herinneren. En ja hoor we waren verdwaald. Gelukkig met behulp van Google vond Ludwig een weg terug. Dwars door de velden... Goh zegt Ludwig: het lijkt wel of het daar regent in de verte. Helaas leek dat niet alleen zo... opeens begon het keihard te regenen. Welja......na een hele hoge heuvel denderde het pad naar beneden en kwamen we verrassend genoeg aan het eind om de hoek van de camping terecht. 😀  inmiddels was het 20 uur! Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat het eten me zo goed smaakte 😉