10 augustus

10 augustus 2020 - Pont-en-Royans, Frankrijk

Vandaag van de kust naar Valence gereden. Oud stadje met prachtige monumentale gebouwen. Even lekker geluncht. Het is alleen wel erg warm hier. Buiten 40 graden zag ik net bij het tanken 🥵 richting bergen gereden om camping te vinden. Eerst supersteil pad naar beneden waarbij ik gillend vol hield dat dit echt niet ging lukken maar volgens Ludwig kon het best. Ik moet helaas toegeven dat hij gelijk had. De camping was alleen helaas vol. Ook niet gek want ligt aan een prachtige lagune met kleine stroomversnellingen. Het is hier echt prachtig. Het water is alleen zo koud dat het echt pijn doet aan je huid. Ik heb zo’n 10 keer geprobeerd om mijn voeten erin te houden maar het deed echt teveel pijn (watje) Ludwig heeft na een tijdje de sprong gewaagd en kwam er vuurrood van de kou uit. Hij staat nu nog met kippenvel op zijn armen. Wel stoer hè, die vent van mij 😉

1. Thea:
    10 augustus 2020
    Het is hier zo warm ,dat ik er zo in zou springen ,hoop dat het snel afkoelt luegs van ons 🙋‍♀️🙋🏻‍♂️🥰😘😘
  2. PA en Ma:
    11 augustus 2020
    Fijn dat jullie zo genieten ,weet je dat het in Leerdam ook zo warm is. Wij wensen jullie nog Heelveel plezier!
    Ontvang de warme groetjes !,,,,
    Liefs pa en ma 😎😎