Vervolg 1e dag

20 juni 2021 - Bernbach, Duitsland

Zit ik onder de reis op mijn gemakje een appel te schillen, schiet ik uit en snij in mijn duim. Terwijl ik opsta om iets te zoeken om het bloeden te stoppen moet Ludwig een scherpe bocht maken. De appeltjes rollen het dashboard over. De koelkast vliegt open en de eieren glijden eruit. Das lekker joh met één hand kapotte eieren opruimen. Vervolgens klapt de wifi eruit waarop de navigatie is aangesloten….de wet van Murphy denk ik 🤣

1. Corry:
    20 juni 2021
    Och och dat is een apart begin, niet waar je je op voor kan bereiden 🤣
    Hopelijk geneest je hand gauw,
    een hele fijne reis verder en geniet van jullie vakantie, liefs van ons
  2. Thea:
    20 juni 2021
    Dat is even schrikken liefie .hoop dat het snel beter gaat ,slaap lekker ,en nog heel veel reis plezier ,dikke knuffel ,je ma 😍🥰😘😘
  3. Linda:
    22 juni 2021
    O o, dan heb je dat maar gehad en is het de rest van de reis genieten ;)
    Have fun!
    Kussie zussie
  4. Corry:
    22 juni 2021
    Wat fijn dat jullie zo genieten, het is jullie gegund hoor,😘
  5. Esther:
    Hey liefie, nou dat was een lekker begin..maar een "goed" begin is t halve werk🤣 heel veel plezier nog lieverds
  6. H.E. Grandia:
    22 juni 2021
    Bedankt voor de lieve reacties. Het weer is niet echt super. Maar het rondzwervende bestaan is echt genieten. Je ziet zoveel mooie natuur en de rust is ook heerlijk.