Inbraak

5 april 2024 - Leerdam, Nederland

Moet jullie nog wat vertellen. Wij stopten gisteravond rond 23:15 uur en gingen even paar uurtjes slapen. Normaal gaan we naar camperplaats of camping. Maar omdat we snel weer verder wilden hadden we geparkeerd voor een goed verlicht tankstation met zo’n grote winkel erbij. Rond 2:50 uur werd ik wakker en hoorde een zacht tikkend/krakend geluid en ik rook een heel sterke alcohol en tabakslucht. Ik dacht : nou die persoon staat wel heel dicht bij onze camper. Zou hij er omheen lopen?🤨 en met dat ik dat dacht, zie ik Ludwig’s chauffeursstoel een stukje draaien. Dus ik stuif uit bed en roep heel hard hé. Ik zie een zwarte hoody omhoog komen en ik ren er naar toe en roep nog een keer hard hé waarop hij de deur dichtsmijt en wegrent. Ludwig kreeg een hartverzakking van mijn geschreeuw en stoof in zijn pyama naar buiten. En ik stond in de deuropening in mijn onderbroek 🤪 maar de vogel was al gevlogen. Ludwig ging meteen achter het stuur zitten en we zijn meteen weggereden. Ik dacht eerst dat hij geen kans had gekregen iets mee te nemen, maar vanochtend kwam ik erachter dat hij tich mijn tas met portemonnee en sleutels had meegenomen. Gelukkig zaten mijn belangrijkste passen in een ander tasje, maar toch erg geschrokken!!!